lindilus.blogg.se

Kul jul

Kategori: Djur

 
Och så återuppstår Jesus och alla firar med att köpa ägg av kartong ooch fyller dem med godis. Själv köpte jag ett megastort ägg till min bäste herre som jag gömde utanför stugan. Helt klart blev han mest nöjd över chokladkakan med SpongeBob på.

-

Sedan bar det av mot Gimmersta-hemmet där mor, far, syster och moster va samlade för att svulla diverse ätbara saker. Tillome min lille kanin Totis fick vara med och leka påskhare då jag för en stund släppte mina påskägg för att gosa med den tjocka hårbollen. Dock va det annat tema än godis i äggen i år. Av mamma fick jag bla. en deo och tandtråd...är det nåt du vill säga mig??



Efter att ha fyllt upp det sista magutrymmet med hembakad cheesecake åkte jag och Rickard en mystisk sväng förbi kyrkan för att fira jesu födelse och allt sånt där. Hehe...

-

Nu är det tydligen Rambo2 som gäller...Gud hjälpe mig!
 
 
 
 
Kommentarer:

Shit vilken tjock katt!
Skrivet av Catrin den 13 april, 2009 kl. 15:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: