lindilus.blogg.se

Vintergökning = rekordfödsel i april??

Kategori: Livets lilla gång



Eeeeh heeeej!

En mysig dagis på jobbet är över. Inget folk what so ever så jag kunde lunka runt bäst jag ville och fixa hela place:et tills det var perfektare än perfekt. Benny kom förbi en sväng med sin lille dotter Nike, som dock inte verkade gilla mig alltför mkt. Linda och barn är inte riktigt lika mkt perfect match som Linda och godis.

-

Idag, den 10:e, är tydligen den dag då flest personer i Sverige har födelsedag. Tänkte bara säga det eftersom alla antagligen går och funderar så jävla stenhårt över sånt. Träffade på en man idag som jag grattade och meddelade denna nyhet. Han bräkte då, på mkt vacker finlandssvenska: - Men satan att man ska vara en sån dussinmänniska! Ja, folk gökar väl på vintern och så föds vi såhär års. (Hihi, han va vacker!)

_



Men för övrigt så ser kvällens planer ut som så att vi ska glutta på Rambo 1. Vet inte riktigt om det är direkt nåt jag jublar över, men man kan inte alltid äta tårta med pannkaksplättar och se supermodellsmal ut. Trust me, I know!! Det kan ju iofs vara en ytterst bra film om man anstränger sig lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: