lindilus.blogg.se

Artificiella krabbor...hot or not?

Kategori: Livets lilla gång

Skicka FIS till 72525 så får du 5 kvinnors exploderande ändtarmar direkt i din mobil. Eller skicka TROSA och få en rosa bumbibjörn i mobilen som ändrar utseende vartefter dina trosor blir smutsiga. Men alltså seriöst...man blir ju fan rabiat av alla reklamer för allt "fantastiskt" man kan få i mobilen. Ge upp!!!

-

Idag är det superväder och jag ligger på altanen och solar vänstra lillfingret som sig bör. Dock är det inte alltför trevlig att min mindre söta morgonfejja reflekteras i skärmen då jag e lite kräcklig i magen pga brist av frulle. Men det ska åtgärdas inom snar framtid. Fort som en hare ska jag burna iväg och köpa mig en mumsig sallad med extra tallbarr och artificiell krabba i. Min favorit...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: