lindilus.blogg.se

En trisslott med vinst.

Kategori: Livets lilla gång

Jag kom just på en asbra idé som jag måste skriva först av allt för att inte glömma bort den totalt. Jo det är så här att jag denna jul ska baka lussekorvar istället för lussebullar. En lussekorv ska se ut som en gul kort tjockkorv med ett russin i varje ände. *Frust* Det kmr bli en sån jävla hit att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Elva nätter före jul!!

-

Idag har vi haft personalmöte på jobbet. Stor victory för mig och Aurora, som nu är stallets nya hingstar. Inte helt fel att latmaskerierna fick sig en rejäl avhyvling. Och det bästa av allt: JAG ÄR INTE LÄNGRE TOALETTANSVARIG. Prisa Gud och alla hans 64 apostlars fruars barns morsbrödrar.

-

Och sen en gulligt litet tips till alla er där ute som ska köpa en lott. Säg fan inte: - En trisslott MED VINST. Det är det äckligaste som finns och inte det minsta roligt eller originellt. ALLA säger så och man spyr gallan ur ögonhålorna när man får höra skiten. Det är INTE okej att stå att småfnissa och vara nöjd över sitt uppenbart uttjatade och bedrövligt tråkiga skämt. Kan ni inte säga något annat kul..typ som: - En trisslott med ketchupklet på. Please!!!?!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: