lindilus.blogg.se

Gos med mos

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag och Cas (loml) kollat på alla gamla bilder och filmer från våra awesome år together. Man förstår lätt varför folk tycker vi är fett irriterande störbarn utan liv, men jag älskar det. A proud Geeklord so to speak. Saknar the good oldies när livet va lätt och roligt. Tider som bringade fram våra bästa sidor såsom bajs på burk, flyga kvast, fula turister och hollaback slide. Cas och Skinny...NI FÅR INTE LÄMNA MIG!! Jag är bättre än alla Thailändskor i världen..jag tillfredsställer er med både cocosolja och bananmousse om det är det ni önskar. Denna vecka e jag ledig från jobb tisdag, torsdag eftermiddag och from friday to saturday. Call me, ni som vill leka.

-

Nu ska jag gå och smiska råttan. Nej eeeeeeuuuu fyfan va äckligt det blev. *frust* Tror jag ska glutta på TV och se ännu en kväll av mitt underbara liv passera förbi. Puss i det gröna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: