lindilus.blogg.se

Har jag svininfluensan?

Kategori: Livets lilla gång

Redigt sugen på friterad kyckling är jag såhär på morgonkvisten, men har inget att fritera i. Gammal öl eller coca cola, går det? Iofs har jag inget kyckling heller så det sket sig lika snabbt som en kanin med ADHD. Cas och Froid befinner sig nu i England hos grabbsen vi träffade i Bulge. Håll hårt i trosorna flickor!!! Och ta inte emot godis från främmande folk, om ni inte ser att det e en snickers eller nån form av marabou. Då går det bra!

-

Igår trodde jag nästan att jag hade fått svininfluensan på jobbet. Hade sjukt ont i magen, ville spy och svettades som en gris. När jag började tappa saker hela tiden gick jag och stängde dörren och satt inne på lagret och kände svininfluensan gå över = det va nog inte svininfluensa. Senare på kvällen trodde jag att jag höll på att få hjärtattack då jag hade ont i högerarmen och diverse. Men jag levde när jag vakna imorse så det där va nog bara en lite rectus psysalis- bacillusk som angrep i några sekunder.

-

Dagens aktiviteter är ovissa, men jag vet en sak jag inte kmr göra iaf. 28 days om man säger så. Äh, vilket svammel...hare fint allihop så ses vi till påsk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: