lindilus.blogg.se

Kräftskivornas tid är åter här...

Kategori: Livets lilla gång

Jag är lång!

-

Igår skuttade jag i störts ahast (ja precis) från jobbet för att komma så fort som möjligt hem till Helena och den stundande kräftskivan. Så stressad va jag att jag svettades som en gris på en trehjuling...va helt enkelt tvungen att kliva av i Medborgarplatsen och sitta på en bänk ett par minuter och löka av mig innan jag var redo att fortsätta min färd. Väl på plats med Smalefan vid min sida knäckte jag en kräftklo och körde salto på studsisen så kraftfullt att jag flög omkull som en vante under juliregnet. Lelle i Flanellen va på bästa toe touch - humör och kameran gick lika varm som Pressbyrånbullarna i micron. Jag och Skinny delade fint mulan-moment under Pål "polack"-stjärnan och inne på toan va det fullt fabulös. Lindaaaa....Skinniiiiiiiii!!!!!!!!

-

Väl hemma i stugan tog jag en sista liten sängfösare och somnade i soffan där stackars Charlie skulle slå läger under natten. Men allt ordnade sig till det bättre och tur va väl det för annars hade vinden mojnat och mina kalaspuffar blivit geggiga i mjölk. Slutt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: