lindilus.blogg.se

Måttligt med Graham

Kategori: Livets lilla gång

Den monumentalt malande träningsvärken, från lördagens bowling, sitter fortfarande i. Då frågar ni er säkert hur otränad jag är egentligen, men jag skyller på kromosomfel i höger bröstartär som får mina muskler att reagera på ett särdeles sätt. Idag har jag faktiskt lyssnat på min lilla vita i skrud (sitter på höger axel i mitt fall) och knatat ut i springspåret med förnyade kraftor i hälsenorna. Har haft en smärre eller större (välj själv) svacka i min strikta diet, men nu e jag igång igen med full ångest och hungerskänsla. Håll pekfingrarna för mig....åter igen!!

-



Annars är det inte så glatt i stugan idag. Lite ledsna miner hos min söta Buppis och det hjälper inte ens att jag hoppar upp och ner som en påtänd ekorre eller petar mig i hårbotten på hibreiska. Men ett tips för bättre resultat i livet är iaf: Använd måttligt med graham och sockra ALLTID bären. Det blir så konstigt annars....Geeklords would know.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: