lindilus.blogg.se

Papper är till för att torka sig med!!!!!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Just för tillfället är jag satans trött på livets lilla gång. Och jävlar va jag vill bränna ner hela skatteverket. "Deklarera på internet senast 4:e maj och få pengarna innan midsommar." MMmm visst..i min lilla kolagrottas barnbarn...Jag blippade in det där skiten en månad innan sista datum och inte en endaste jävla 50-öring har jag fått. Och inte nog med det så blev jag åter påmind, medans jag raffsade bland diverse "viktiga papper" om att jag har ett cp-betyg med 50 poäng för lite då äckelkärrings"rådgivaren" i skolan langade en lista på kurser jag kunde ta bort för att "höja min slutpoäng". Synd bara att kursen jag valde från listan fuckade up hela skiten. Säkert har jag passerat nån "1-års hej, du får inte längre ta tillbaks kursen- gräns". Hääääärligt!!!! Fast vad gör det egentligen när jag står på pressbyrån och stinker korv...50 poäng gör ingen som helst skillnad när jag imorn spyr mig ur sängen 05.20 för att åka och tina upp frysta bullar.

-

JAG VILL HA GODIS!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: