lindilus.blogg.se

Vem kan slå "Philrik"?

Kategori: Livets lilla gång

I söndags va jag och Rickard på inspelningen av Vem kan slå Philip och Fredrik. Bertil Monegrim, den patetiska jäveln, satt förstås oxå med i publiken med rosa pikétröja för att synas riktigt ordentligt. Berättade för "smågrabbarna" hur det går till under inspelningar och liknande. JÄVLA TÖNT!!! Hur som helst tävlade nån pilot med felmonterad feja och det va faktiskt mycket spännande. Skumt att se "Philrik" och Felix Herngren på nära håll. Vi fick till och med babbla lite med Fredrik då Ricky tydligen e nån slags liten internetväninna med honom. I pausen bjussades det på korv, glass och öl....kan väl säga att Ricky Roo mumsade vilt bland ölburkarna och va redig taggad då det va dags att kolla vidare på tävlingen. De vackra små filifjonkarna vann och för att göra lyckan ännu större fick vi en (hatord) goodiebag innan vi vandrade hemmåt. *frust* Dock kände vi att kvällen bara va barnet och tog en liten runda på Fridays och The soap bar. Jag drack en mycket mumsig Ultimate Electric Lemonade. Hemvägen kanske inte va det roligaste jag vart med om...lite dystra miner och rädsla i ögat. But I love you!!!

-

Idag är jag ledig och solen skiner som en liten kråka i storstaden. När jag kollat klart på The Doctors ska jag slänga av mig alla kläder jag äger och kasta mig ut i solen. Wopah!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: