lindilus.blogg.se

@ work

Kategori: Livets lilla gång

För första gången i världens historia skriver jag ett inlägg från jobbet. Denna dag kmr gå till historien som den mest intressanta någonsin tack vare mig. Tjohoooo! Dock får jag slidkramper i hjärnan varje gång nån jävel kommer in och plingar = förstör min alone time med Evinrude.

-

Innan jobbet tittade jag förbi den väldigt smala Stina Larsson på Robertos Kaffe i centralen. (Gå dit och gör livet svårt för henne) XD Vi diskuterade öronvaxets månadscykel och kycklingens vara eller icke vara i en ceasarsallad. Men nu satan i helvete får jag krupp...måste ut och slava. Vi säss!
 
 
Kommentarer:


Psst EvinRUDE gör ju ganska sörplande båtmotorer så är din HjärnSlidKRAM av det "Goa Tömmande sorten" eller den FRIGIDA Torra sortens;)
Skrivet av Raoul PETE Joacim Parfalk EldRödGul V NejlikaJEDI KommunistHjärtade Thunder VIKING RONIN den 17 augusti, 2009 kl. 18:46 #

oj jaha.. där hitta du till min syrras blogg ja...! 
Skrivet av Catrin den 24 augusti, 2009 kl. 01:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: