lindilus.blogg.se

Det är nästan för duktigt för att vara sant. Jag har slängt så mkt skit från mitt rum att jag blir rörd i ögat av mig själv. Jag har tillome lyckats slänga lite smycken (!!!!!!!!!), vilket är en otrolig bedrift för att vara jag. Har en påse till dig Tin med lite diverse skrams som du kanske finner intressanta. Mattor, en grisprydnad, lite pärlor och sånt tjaffs du vet. Inte långt kvar tills vi får nycklarna nu..nästan exakt en månad. Myyyys!!! * By the who så älskar jag grabben son spelar Puckerman i Glee. Han är som en mörk julkula med extra pepparkaksmak. Har bara ett avsnitt kvar av säsong 1... vad ska jag då göra??

Kategori: Livets lilla gång

Det är nästan för duktigt för att vara sant. Jag har slängt så mkt skit från mitt rum att jag blir rörd i ögat av mig själv. Jag har tillome lyckats slänga lite smycken (!!!!!!!!!), vilket är en otrolig bedrift för att vara jag. Har en påse till dig Tin med lite diverse skrams som du kanske finner intressanta. Mattor, en grisprydnad, lite pärlor och sånt tjaffs du vet. Inte långt kvar tills vi får nycklarna nu..nästan exakt en månad. Myyyys!!!

*



By the who så älskar jag grabben son spelar Puckerman i Glee. Han är som en mörk julkula med extra pepparkaksmak. Har bara ett avsnitt kvar av säsong 1... vad ska jag då göra??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: