lindilus.blogg.se

Finally Glee!!!! :D

Kategori: Livets lilla gång

God förmiddag allt finfolk! Blev en liten sleep in idag märker jag..jovisst sörru... Finally har de 3 sista avsniten av Glee laddats ner så nu ska jag kolla hela dagen så att ögonfransarna ramlar av mitt undersköna plyte. Nu har mina julkort börjat komma fram till folk oxå... I love it. Älskar att skicka julkort även om det kan tyckas vara något uråldrigt som bara pensionärer gör. Me don't care! Fitterna i Australien har fått sina via mail såklart... rättvist ska det va!
 
 
Kommentarer:

jag har då inte fått nåt.. mohaha!! ilsken bålgeting catrin kommer storma in på julafton o sno.. inte bara den i gröten utan ALLA mandlar.. okej!??!?!? 
Skrivet av catrin den 19 december, 2009 kl. 20:49 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: