lindilus.blogg.se

Gott nytt...ännu inget uppspytt

Kategori: Livets lilla gång

Trots ångesten inför what to do på nyår så har jag nu ändå begivit mig för att partaja med de ständigt fnissande småfisarna Charlie-barn och Ricky-Roo. Vi har alla på oss en varsin nyårsprydnad som jag bestämt. Charlie har ett svart luddigt diadem med 2 antenner med 2 stora silverbollar på toppen, Ricky har ett par fula gula skyddsglasögon (för framtida raketuppskjutning) på huvvet och jag har mina apheta blå discobrillor som matchar kvällens klänning och mössa. Vi har även inföskaffat raketer och förfriskande drinkar och Ricky har handen nerstucken i en påse brända mandlar. Käften full!!! Detta blir nog sista inlägget för i år. Vi skrivs 2010 med diverse bildbevis och info angående det fortsatta livet. Ha en underbar afton.. gott nytt och snipp snapp slut och allt det där!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: