lindilus.blogg.se

Jag fick mandeln!!!

Kategori: Livets lilla gång

........................*............................................................*...............................................*

* * God Jul.........*

*

God jul i alla stugor och skjul! Jag har redan öppnat mitt morgonpaket ur strumpan och käkat gröt tills jag höll på att spy. I år var det faktiskt jag som fick mandeln.... Men bara för att pappa fuskade och gav mig den för att det alltid är han eller Tin som får den. Hahaha, han verkligen råfuskade så att både mamma och jag såg, men vi e lika glada för det. Men nu måste jag hjälpa mor ute i köket innan hon tappar alla hjärnceller hon lyckats samla på sig under åren. Janssons frestelse och julskinka kan vara mucho påfrestande för människans psyke. Hoppas alla får en fin dagis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: