lindilus.blogg.se

Mer kalendrar till folket

Kategori: Livets lilla gång

Tjihooo...första december e så mys i byxan. SJÄLVKLART har jag en ICA-kalender och en chokladkalender (båda ett MÅSTE inför julen). Vid 20 års ålder är det väl inget fel att älska kalendrar?? Skit samma, jag älskar dom iaf och bara för det bjussar jag på dagens ICA-rim, som alltid är lika originellt och genomtänkt. "Lon är faktiskt en större kisse och kusin till vår egen kissemisse." Dock samlar jag chokladen i en liten påse så att jag kan äta den sen nån gång då jag e tjockis nu och inte får stoppa godis i käften. Ja, jag är lite smått prillig, men men...don't judge me! Igår klämde jag pekfingret i kassalådan t.ex. så det är inte lätt att vara jag. Ha en underskön dagis!!
 
 
Kommentarer:

Det är absolut inget fel i att ha kalender ! Jag har en Haribo kalender. En Kinder kalender och en vanlig julkalender. Och jag är också 20 år :) Jag tycker att de som inte har någon är konstiga ;)
MVH Rasmus
 Skrivet av Rasmus den 01 december, 2009 kl. 11:06 # 
 

Vackert!!!
 Skrivet av Linda den 01 december, 2009 kl. 18:01 # 
 

Jag har oxå jue.. min ica-kalender sitter på kylskåpet o jag är ju TJUTJU...! (eh 27 alltså)
Skrivet av catrin den 01 december, 2009 kl. 18:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: