lindilus.blogg.se

Synd Karin!!!

Kategori: Livets lilla gång

Segern är min!!!! Kärringen som snyltat mig på 18 kronor för en biljett har ,efter ett antal påringningar från moiself, kommit ner och betalt för den. Inte för att 18 kronor är direkt nåt att tjaffsa över, men det är en principsak. Är jag nice och ger henne en biljett på krita när hon är i nöd så är det minsta hon kan göra att komma tillbaka och betala (som hon lovade) som tack för hjälpen. Hon undrade hur jag fått tag på hennes nummer...clearly visste hon inte att om hon ger nån sin adress kan denna lätt ta reda på telefonnumret. DET KALLAS INTERNET!!! Känns så bra att jag inte gav mig utan bara fortsätta ringa, dock lika trevlig som alltid.

*

Ännu en dag har passerat och ännu en chokladbit ligger i påsen. Livet är hårt!! XD
 
 
 
Kommentarer:

okej åvviussly är hon inte senil om hon kommer med 2 olika storys om varför hon inte betalat plus har vett nog att fråga om telefonnumret!! ÄCKELKÄRRING!! BRA JOBBAT SYRRAN!!! 
Skrivet av catrin den 03 december, 2009 kl. 16:32 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: