lindilus.blogg.se

Visit på cafét

Kategori: Partaj

Idag är det litet slitet i ögat efter gårdagens kalasande. Först va vi hemma hos Stina och gluttade lite IDOL, ostbrickade och fick lära oss Carmen Electras striptease work out av en mycket engagerad Elin. Sedan bar det av till Café Opera med taxichauffören Josef, som kanske inte va alltför lycklig över vårat hyberhumör. Men det är smällar man får ta! Hur som helst hade Elin fixat så att vi fick gå rakt in, utan att behöva stå i kö eller nånting...fett skönt! Dock va det så sjukt mkt folk inne i byggnaden att man knappt visste vems röv som va vems. Folket va kanske inte riktigt i min stil heller...det va inte direkt såna som shake:ar loss utan snarare såna som står och skryter om jobbet eller snackar skit om andra tjejers kläder. Not for me alltså, men det va kul att ha varit där. Radio 107,5 hade nåt partaj där så det va iaf lite artister och sånt kul man kunde kolla på och jag funderar på att det nog skulle vara askul att bli bakgrundsdansare eller sångare. Men men... jag har ju lilla butiken och stå i...hehe! Idag firade vi vidare med en liten bjudning hemma hos Stina. Jag åt lite smörgåstårta, en chokladgodis och drack julmust. Illa av mig alltså, men jag har gått ner 3,5 kg så det va jag värd.

*

Nu sitter vi och myser i stugan med snön virvlande utanför....MYSIGT!!!! Charlie har köpt skumtomtar som herrarna sitter och knaprar på. Själv kollar jag på programmet med fetton som dansar. Jag kanske platsar där efter julmaten. Men jaja...nog om er nu! Harebraochhej!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: