lindilus.blogg.se

Vykort!!!

Kategori: Livets lilla gång

Hej...blev så tröttsamt efter filmkvällen där att jag behövde vila fingernaglarna ända till nu. Reine och Mimmi i fjällen kan faktiskt vara ungefär som en timme på gymmet. Om man skrattar åt Renies underbara sarkastiska fejja hela tiden. Jaja, jag gillart iaf!!

- "Men kan du ta och tagga ner lite??!!" XD

*

Hur som helst har jag haft invigning av min tomteluva, tomtetoffs och julsmycken på jobbet igår. Folk verkade bli ganska nöjda faktiskt... kul att kunna sprida lite julkänsla här i vår kyliga håla. Däremot är det inte kyligt där mina vänner Caskinoid är. Australiens snyggaste invånare har ärat mig med ett vykort idager och för det är jag ytterst glad i ögonbrynen. Det känns som en tidigt julklapp.... ni kan räkna med att det vackra kortet hamnar vid altaret på en gång. Dina örhängen och ring är fortfarande i tryggt förvar Skinkymus! Saknar er!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: