lindilus.blogg.se

Bomba mig med dagsljus och annat!

Kategori: Livets lilla gång

Tidigt tidigt imorse kom jag hem till Gimmersta och trädde in i mitt rum som jag inte sett i dagsljus på kanske ett halvår. Det är en mystiskt mysig känsla att vara här hemma och glida runt. Ringde Ricky under lunchen för att höra hur det gick på jobbet, men han satt bara och fnissade och skämdes för att prata bland "de andra grabbarna på bygget". Så jag återgick till att glida runt i dagsljus...märklig känsla.

Får bara hoppas att inte nåt annat ännu märkligare händer idag, på träningen t.ex, eftersom det idag är den fruktade fredagen den 13:e. Jag kniper alla tummar och tårtspadar jag har och hoppas innerligta tt jag slipper bryta näsan eller annat.

Men är det en farlig dag idag så är det ju en desto finare imorn. Hjärtisdagen då man får äta vaniljhjärta och...ja vad det nu är man gör. Jag har börjat "smygfira" redan nu och fixat en liten kärleksbomb. Bomba mig gärna med lite love då jag inte har någon nässpray att kurera mig med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: