lindilus.blogg.se

Dinosaurier på Billboard-listan?

Kategori: Livets lilla gång

 
 
 
 
Här ovanför ser vi rebusen för texten till min livs första låtkomposition. Hela bilresan ner till Småland fick min kära familj nöjet att njuta av släktens uppenbara musikaliska geni (alltså jag). Om det, mot förmodan, skulle vara någon som har problem att lista ut hur texten gick kan jag meddela att hela jävla låten löd: Ett noll dinosaurie (om och om igen). Tror den skulle kunna slå i Tjeckoslovakien.

Jag är helt enkelt bra!
 
 
 
Kommentarer:


icke att förglömma så är melodin pet shops boys - goooo weeest!! 
Skrivet av Catrin den 04 februari, 2009 kl. 19:22 #
 

Så kanske den heter... inte för att nån bryr sig när mina lyrics är så oförglömligt bra. XD
Skrivet av Labe den 04 februari, 2009 kl. 23:09
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: