lindilus.blogg.se

Färskpressat!

Kategori: Cheerleading

Det blev tulpaner, en hemlig smyckepåse mor har gått och spanat på, 2 trisslotter och ett grattiskort. Det ÄR faktiskt tanken som räknas och jag tänkte så det knakade när jag gick i min ensamhet på jakt efter en present...det vill jag lova. Jag vill oxå lova att den blonda långa kassörskan på Bokhandeln är en riktig surf***a. Båda gångerna jag försökt fråga nåt har hon snäst nåt äckligt svar tillbaka. Jag ogillar dig starkt Beritt eller vafan du nu heter!
 

En ny period har nu börjat i CheerElite:arnas liv. Man skulle kunna jämföra det med den tid då gasmoln spreds på jorden och dinosaurierna dog ut, men riktigt så drastiska ska vi inte vara. Från och med nu och 3 veckor framåt är det hårdträning som gäller, något vi fick känna på under gårdagskvällen. Inget godis, ingen alkohol och ingen tobak. Sova och äta ordentligt och gärna hälla i sig färskpressad apelsinjuice. Jag är smått rädd, men inser att detta nog är rena drömmen för mina bilringar.

Håll tummarna för oss!
 
 
Kommentarer:

vilka bilringar din spinkiga jävel...! puss
Skrivet av Catrin den 27 februari, 2009 kl. 20:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: