lindilus.blogg.se

Fyllefeja!!!

Kategori: Partaj

Men hej hallå vad händer med bloggandet? Jag får skylla på diverse datakraschar och enorm upptagenhet..hehe!

Gårdagen är iaf värd att nämna med några rader. Medan Ricky åkte till Michell för att fixa datorn och ge sin vän 2 paket bacon, kilade jag med raska och blöta fötter upp till Caszns lya för att invänta kommande kvällsaktiviteter. - Efter en lite längre åktur mötte vi upp de gamla gänget på Nivå22 och började roa oss så som bara bävrar kan. Redigt vackert när jättelampan började lysa mitt i allas fyllefejor och fick vårat bord att stå ut en aning ur mängden.- När förfriskningarna var på plats greppaade vi våra rullatorer och gick vidare till nästa anhalt där vi lät fettpartiklarna och musiken bli ett med varandra. Vi rådansade helt enkelt och Cas hittade en egen liten danspartner med chic väst som hon sedan drömde om hela natten. (?) Vi träffade också 3 ytterst trevliga unga män från Schweiz, Sebastien, Sussie och Ivory kan vi kalla dem. Dessa unga herrar måste ha gillat oss så extremt mkt eftersom vi ägde på kareokegolvet. Eller gjorde vi det?? Till en början verkade publiken ytterst taggade, men då McFly'1 Room on the third floor började ljuda genom högtalarna och folk inte hade en aning om vafan det va så blev det lite mindre livat. Vi tyckte vi va skitbra såklart och blev inte deppiga av bristen på fans. Vafan det va ju första gången vi sjöng kareoke...ge oss några ggr och ni kommer vilja ha min lilltånagel...signerad.

Ja men jo, svårt att få med allt det roliga såklart. Idag blir det mindre roligt dock då jag hellre skulle sova än åka till Torvalla och få känna att man lever. Träningsvärken från i fredags är så grov att mina förfäder blir snurriga. Tur att jag fick mig en liten styrketår på burren imorse, en Fakejones.

Piffelipuss!
 
 
Kommentarer:

Menar du att jag missade Fakejones bara för att jag gick av i trollis?!? Varför åh varför
Skrivet av Skinny den 08 februari, 2009 kl. 15:35 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: