lindilus.blogg.se

I väntans tider...

Kategori: Livets lilla gång

Eftersom mitt förra försök att sova innan jobbet gick helt käpprätt åt Kirunas nordligare bergstoppar har jag dissat den idén och datar loss istället.

Kom hem från en mindre aktiv träning för ett tag sedan så jag är endå inte särledes trött. Många kräksjuka individer = jag hade inte ett enda bygg att bygga. En paralympisk arm = jag voltade inte. Kort och gott fick fläsket mest hänga i vindstilla läge. P-nilla sa dock att min röv såg synkad ut...jag tar det som en komplimang. Tror jag!

Annars går väl livet mest ut på att invänta morgondagen då jag får äta semla. Har laddat i flera veckor och blev, om möjligt, ännu mer taggad då jag idag såg Cazsns semla. Som vi alla vet bryr sig Cas inte om chokladkalenderns ordning och därför inte om hon tjuvstartar på semmelfesten. Hon har även meddela att Sågens finaste broccoliknippen just nu säljs på extrapris. Endast 10 riksdaler för tillfället. Alltså lär det vara rusningstid och det gäller att passa på!
 

Livet är inte lätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: