lindilus.blogg.se

Inget jobb för en snobb

Kategori: Livets lilla gång

Fyfabian va fabrikatet kliar på pungen! Så skulle jag kunnat uttrycka mig om jag haft en påse testiklar, men nu har jag ju inte det.

Ännu en gång fick jag gallopera iväg till jobbet, som en riddare på sin vita häst, och rädda situationens fasligheter. Idag gled jag in runt 10 och fick dessutom besök av alla vår Benny. Mysigt att han e tillbaka!

Men det är inte bara jag som jobbar loss. Hör upp nu allisammans! Världens tröttaste och degigaste lilla snokoskop blev igår anställd och har ett riktigt jobb med handskar, blåställ och truck. Nu är det slut med frukost klockan 16.00 och kolla TV hela natten. Och jag får sitta hemma och läsa soduko och äta mindre god kycklinglasagne.



Nä..om man skulle byta om till träningen. Undrar va jag ska ta..plastsäck runt fotleden eller fisknät i håret. Hur som helst..grattis farbror Svante som fyller år idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: