lindilus.blogg.se

Mr. Morot..will you marry me??

Kategori: Livets lilla gång

Är så oerhört lättad i de inre organen att dagens arbetstimmar är över. Va så totalt virrig idag att jag trodde jag tagit fel kassa och bet nästan nagelbanden ur led för att jag skulle få en massive diff. Så blir det om man inte kan sova då de små nattnissarna springer som skadeskjutna rådjur i natten. Slet till mig goseflodisen Bubbel i desperationen och fick lite sällis tills far klampade in och utbrast att vi skulle åka.

Och appropå sällskap så hade jag en underbar vän på jobbet idag. En knaprad morotsbit dök plötsligt upp på golvet framför kassan, lite som en räddare i nöden skulle man kunna säga. Den va ankompanjerad av en ytterst liten svart luddtuss. Jag kan ju säga som så att den gjorde mig så glad att den fick stanna på golvet hela dagen.


Här ser vi moroten i all sin glans. På den övre bilden ser vi den minimala storleken.
 
 
Kommentarer:

oh arton morötter guuuuld!! 
Skrivet av catrin den 03 februari, 2009 kl. 20:40 #
 

ha, ha det lät bra!
Skrivet av Bettan den 03 februari, 2009 kl. 20:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: