lindilus.blogg.se

Elektrisk salsa

Kategori: Livets lilla gång

Kaos i maskineriet! Det är det minsta man kan säga om todas las problemas med alla elektriska aparaturer på jobbet. Till slut kom en mkt bitter och elak eletriker, som hela tiden sa: - Jag vet ju inte vad det här är för sladdar, det kan ju inte jag veta. Istället frågade han mig och Cross 511 frågor om kopplingar och grejor. WTF, vem är elektriker och får betalt för att mixtra med sladdar...du eller jag??? STICK OCH BRINN KURRE!!!

Imorn iaf är det dags för Stina och mig att visa framfötterna på dansgolvet. Vi ska dansa salsa är det tänkt. Jag måste säga att jag är lite nervös då jag inte vet vilka kläder och skor man förväntas tränga på sig och dessutom lär det krilla av gamlingar med hudavlossning och skrynkliga skråmor som man måste parta upp med. Håller alla 3 tummar att detta ska gå vägen. Lovar att meddela resultatet senare.

Nej, nu blev jag jävligt toanödig. Piff & puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: