lindilus.blogg.se

Ett problem och en lösning...+ - 0 ?

Kategori: Livets lilla gång

Milda makaroner vilken katastrofal kastrull. Igår på träningen gjorde jag en särledes speciell flickis som sparkade Jennifer i magen (förlåt) och mörsade sönder min arm. Har haft så jävla ont idag att småfåglarnas fötter förmultnar och att sätta på sig kläder var ungefär lika lätt som att försöka köpa en burgare på donken inne på Burger King. Känner mig lite rädd i ögat att jag ska bli utbytt om jag inte kan träna på några ggr. Ber till bambuskotten att detta fixar sig till på onsdag. Annars är det farbror doktorn som gäller.

Trots att min sinne är fyllt av oro och besvär så har jag kommit på en fabulös lösning på problemet övervikt. En ätarsugen människa som missar busen går ju lätt iväg och köper nåt att smörja tarmarna med medans man väntar. Men om busarna gick oftare och matchade med varandra skulle man inte bara komma hem snabbare från träningen. Man skulle oxå missa tillfälle att gå och köpa godis då man inte hinner innan bussen går. Sen att ingen köper godis, alla Pressbyråer går dåligt och måste stänga och jag inte har nåt jobb är ju en annan sak. Men smalare skulle jag ändå bli då jag inte skulle ha några pengar. Tänka sig så bra jag kan tänka!
Det va väl det jag hade på hjärtat för tillfället. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: