lindilus.blogg.se

Kulturellt & spårlöst

Kategori: Livets lilla gång

Idag har Stig, Rickard och jag varit oerhört kulturella och besökt Nordiska muséet. Som vargar under vinternatten smög vi på fyra ben genom salarna och spanade på gamla dockhus och samekoftor. Så jävla interesting!!! Det mest kulturella av allt va muttern som ramlade av en monter av allt för ivrigt pillande av mig och sedan P-bötern som väntade oss när vi kom ut i svinkylan.

Lapplisor är fan som råttor...man ser dem aldrig, men man vet att de är där. Och vad heter en manlig lapplisa, lapplasse?

Imorn är det dags för ännu ett pass på Pressbyrån och nu fick jag smak av ägg i munnen. Mystiskt! Kan vara för att jag enbart ätit ett par mackor idag. Ge mig middag, annars äter jag rynkorna i din panna! Godnatt!
 
 
Kommentarer:

Heter inte manliga lapplisor, P-Nissar!?
Skrivet av Linda den 06 januari, 2009 kl. 20:54 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: