lindilus.blogg.se

Märkliga mänskliga varelser

Kategori: Livets lilla gång

En oändlig skara av märkliga människor har idag besökt arbetsplatsen. En som sa att jag såg ut som en finne, en som sa att jag såg snäll ut och som var rädd för att bli överfallen när han gick till Södra station, en som snattade godis och sa att han inte hade några fickor och en man som sa att jag såg ut som hans älskling och sen blev tagen utav vakterna utanför affären. Aurora hade oxå fått en haschpipa i present av en kund. Den ligger nu inne på lagret och vilar sig.Ganska underhållande må jag säga!

På väg hem knorrade magen som 5 hungriga rävar i en barnsaga så jag köpte wok på 7eleven och herre jävlar va god den va. Vattenkastanjer måste ju ha den roligaste konsistensen i världen...bättre än att tugga på gammal gubbsnopp! Och så här der de ut de små liven, innan de hamnar i wooken that is.

Och i stugan sitter Charlie med en piratbandana på huvvet och spelar trudelutter på gitarr. Piratgrejen har han för att det är måndag och han har sin piratmåndag då. Den har han varje vecka för att piffa upp måndagen och göra folk glada genom att bära olika saker med anknytning till pirater. FETT FIN IDÈ!!!! Rickard är dock sjuk tyvärr och sitter nere i huset och surplar varm choklad. Stackars lilla pandaplutt.

Men nu är det dags för kvällsrussinen. Ta på er vantarna om ni går ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: