lindilus.blogg.se

Massera mera!

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Nu sitter jag här hungrig och jävlig igen och vet inte riktigt vad som händer med livet. Går det käpprätt åt Skåne eller är det bara en tillfällig svacka i fettvalkarna? Jag drömde iaf att min pappa var busschaufför på nätterna och att jag råkade äta godis och var tvungen att spotta ut allt fort som attan innan det "räknades" att jag hade ätit. Skadad frågetecken ...?

Idag ska vi då umgås i Fisksätra som riktigt fina flugor i sockervadd. Inte för att fisk låter så aptitligt för näsborrarna, men jag antar att Skinnys smalhet kommer väga upp det hela. Hoppas vi ska äta tonfisk ur burk...eller jag vet inte.

Måste även berätta att jag börjat läsa ett feting häfte som ingår i en kurs för att bli massör. Det är mkt intressant och lärorikt och jag hoppas att jag kommer bli ännu mumsigare på att massera när jag lärt mig de olika greppen såsom Slemmande snigeln, Piskande pilträdet och Bonka bäver. Ställ er i kö redan nu säger jag bara..detta kommer bli magiskt!

Men nu ska jag planera dagen vidare och fortsätta lyssna på Susie Q (Creedence clearwater). Började lyssna på den igår efter att Ricky-Roo spelade den på elgitarr . En helt jättelövli låt som alla borde låta öronen ta del av! Here it is:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: