lindilus.blogg.se

Räkmacka med marmelad

Kategori: Cheerleading

Best of the best? Då va dagens träning över och ännu en fläskläpp på plats. Jag förstår att ansiktet inte är det bästa att fånga en människa med, men vafan...jag fångar iaf. Hehe! I vilket fal som helst kändes det inte direkt på topp idag. Fast det kan ju vara för att vi inte försöker...så måste det vara!!!

Efter skutteluttet åkte jag och Ricky på en kärlekstripp till Maxi och suktades av socker och saltgurka. Jag ville köpa nötter, potatissallad, räkost och en macka eftersom jag är en stor tjockis. Men jag beslöt mig för att jag nog ska försöka ge den stackars tävlingsdräkten en liten chans och köpte inte ett enda jota. Duktig drakflygare!

Oh oh... E-channel väntar, måste rusa!
 
 
 
Kommentarer:

duktig du va som avstod sötsakerna... men den sötaste saken e allt du!!! puss 
Skrivet av Catrin den 19 januari, 2009 kl. 16:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: