lindilus.blogg.se

Sammanfattningsvis

Kategori: Livets lilla gång

Då va 2009 här och som vanligt känns livet som livet.

Kvällen igår var till större delen en fin tillställning. Middagen på Cocodrilo var lika krydig som min Buritto con carne och ännu hetare blev det när vi blev blåsta på 400 spänn. Men gott var det fan oc helt klart värt det när vi fick nyårshattar och tillhörande tutor som vi blåste sönder och samman, till andra männskors stora sorg. Med hattar och tutor i högsta hugg sprang vi ut på Skanstullsbron och kollade in de sjukt vackra fyrverkerierna. Vissa var nog de finaste jag sätt i hela livet. Kvik och Larre befann sig dock nere i tunnelbanan av okända anledningar.

Fortsättningen på äventyret ägde rum på Sofies fest i Sågen. Men jag hann inte mer än att ta av mig skorna innan jag fick syn på fitt-kuk-hora-Käkis som fann mkt nöja i att garva loss åt att jag (FÖR ÖVER ETT ÅR SEDAN) varit ihop med Martin. Extra störtskönt när andra människor satt runtomkring och skrattade åt det oxå...åt vad vet jag verkligen inte. Tydligen är det nåt fel och väldigt kul med att jag har pojkvän eftersom jag blivit hånad i över ett år och även blev mobbad när jag blev tillsammans med Rickard. MOGET!

Hur som haver satte jag på mig skorna igen och vandrade ut i natten tillsammans med min lilla vän Anna. Vid Hanviken blev vi dock trötta på ångor av spya och ljudet av störiga brudar så vi klev av bussen och gick hela vägen till centrum med riktigt mördande klackar. Undslapp med nöd och näppe att pissa på allmän plats med en polisbil på första parkett och lyckades oxå klara oss utan att få cancer i fötterna, även om det kändes som om det var nära. Sen var det såklart fett mysigt att komma hem till världens vackraste Rickard och lilla Charlie som snarkade i soffan.

Idag har det vart inventering på MAXI och det gick megasnabbt = ångesten i ögat försvann som en fågelhjärna mot ett nyputsat fönster. Så nu sitter jag hemma och myser och ska tydligen titta på Day after tomorrow. Imorn kmr Cas hem!
 
 
Kommentarer:


dom e bara avundsjuka för att dom e för fula och äckligt inavlade för att någonsin lyckas få nån som inte hela tyresö oxå bangat på! Bry dig inte om tyresöfittor okej!!!! Tyresös alla invånare är inavlade, vindögda äckel! Du är bäst! Puss! 
Skrivet av syster den 02 januari, 2009 kl. 16:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: