lindilus.blogg.se

Skurkar via telefon!

Kategori: Livets lilla gång

Jag är mkt konfundersam. Precis när jag klivit upp ringer ett mkt mysko nummer till min mobil och jag känner att: - Hej, vem kan det här vara...någon jobbig människa som vill att jag ska städa deras garage eller tvätta underkläder?? Så jag stoppar svansen i örat och bestämmer mig för att inte svara. Och tur va väl det för det va tydligen ett av de nummer som de varnat för i t.ex. Aftonbladet. Om man svarar eller ringer upp kostar det tydligen multum och du kan inte köpa mat åt dina nära och kära på flera år. Helt enkelt ska man ge fan i att svara om några av dessa nummer ringer:
+88213229026
+88213220048
+88213229034
+88213229017
+88213220002

Annars sitter jag här ensam som vanligt och väntar på att Buppis ska vakna. Jag börjar se ett mönster i detta nu, ett mindre mysigt mönster. Typ som hysteriska ränder med tillhörande prickar. Men så är livet och då får man väl ta och leva med det. Precis som att jag får leva med min obotliga hunger. Nu knorrar det något enormt här så jag får väl dämpa med lite äpple. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: