lindilus.blogg.se

Sssugen

Kategori: Livets lilla gång

Efter en pasta mums mums och en hemskjutsad Charlie sitter jag åter i soffan, som den ångkokta potatis jag är, och trycker på tangenter och musknappar så svetten rinner och hårtestarna flyger. Dä gick jag lite till överdrift kanske, men allt för att underhålla småbarnen lixom.

Jag är så otroligt sugen på godis att jag knappt vet vart jag ska parkera skorna. Drömmer tillome om choklad på natten och vaknar med önskan om en stor tårta till frukost. Hjälp mig doktor Diet att överleva utan att ha godisrester i hörntänderna!
Nog om dig nu lixom tänker ni...och det kan jag hålla med om. Kanske ska börja kolla på nån rolig serie, men careface lixom. Så...hejdå!
 
 
Kommentarer:

Sv: Hmm..Jag vet inte riktigt men det var en intressant teori =
Skrivet av Patrick den 07 januari, 2009 kl. 10:56 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: