lindilus.blogg.se

Cheer...sportkanalens framtid??

Kategori: Cheerleading

Idag slog blixten ner så nära att jag för en nanosekund trodde att jag dog... men det gjorde jag inte och tur är väl det för då hade alla mina efterhängande gråtit tårar stora som plus sice muffins och hyllorna på PB hade stått tomma för alltid.
Istället för att dö lämnade jag Ricky och far åt sitt bilfixande och gav mig av mot Alby för att springa en vända. Men medan jag ändå höll på blev det mer än en och bäst som hästarna i hagen hoppade högt så hade jag sprungit 4,2 km. Duktig tjockis, säger Linda och klappar sig på bilringenarna.

 


Idag är det EM i cheerleading oxå. Hade vart kul att se Patte svänga sina lurviga och Frida köra skruv såklart, men jag hoppas att jag kan få en glimt av dem på viasats sammandrag nu på fredag. Actually första gången i Svedalas historia som det visas cheer på TV. Så alla kollar ögonen av sig då så att tittarsiffrorna exploderar i nåns panna och alla på viasat inser att cheerleading är ett MÅSTE för framtidens sportkanaler. Men nu är det dags för mig att pussla vidare, som en annan pensionär med alltför grå tånaglar. Tjing along!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: