lindilus.blogg.se

I'll be your Toad

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Asså, vem är så dum att den glömmer bort att den ska jobba och har så dålig mottagning så att inte chefen kan nå en???? JAG såklart, min dumma jävla fröätarsjävel. När jag kommit ner till bussen, svettig som en jävla hare, DÅ kunde mobilen passa på att låta mig veta att jag hade 6 missade samtal och 2 meddelanden. Som bara hade försvunnit ut i tomma universums jävla mutta. Jag blir så trött!!

-

Dock är det fint att ha roliga lilla boken att läsa. Är inne på bok 3 nu och har tvingat mig själv att ta en paus för att inte bli helt steril i ögonbrynen. Fast jag har hittat nåt annat att lägga blicken och öronsnibbarna på. Sam Harts asfetingbra låt Mario Cart Love Song. Alla som nån gång har spelat det, och alla andra oxå för den delen, måste ju bara älska denna man och denna sång. VACKERHET!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: