lindilus.blogg.se

Juckande hund

Kategori: Livets lilla gång

"Colan är inte bra för dig Rickard", har Stig nu förklarat utan större resultat hos åhöraren som ligger i sängen och susar värre än en mullvad under parningstid. Och jag va inte framgångsrik nog i mitt "hålla mig undan från bilen" så jag har polerat, putsat, micklat och mojjat även fast jag har en handslida på ena fingret. Tog dock en paus då det blev som allra tråkigast och flydde till skogs för att plocka blåbär i all min ensamhet. Inte för att det va så mkt roligare, men blåbär kan man iaf äta. Dock har jag nu lite hybris i vänster näsborre då jag har på känn att hela kroppen är invaderad av fästingar, som kommer suga slut på mitt prima innandöme. Om det nån som vill veta hur det känns att vara uttråkad så är det bara att fråga mig. I'm an expert!! BTW så sitter det en fluga på skärmen och leker söt. Och Rickards hund Elton vill inte längre bara ät upp mig...nu e han på nåt nytt jävla humör och vill sätta på mig istället. Vetifan om jag gillare...
 
 
Kommentarer:

Aha, finns det uppblåsbara hundar nu för tiden. När jag var ung fanns det bara uppblåsbara grisar, får och Barberor att välja mellan. ;)
Skrivet av Wandus den 17 juli, 2009 kl. 21:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: