lindilus.blogg.se

Maraton & stora näsborrar

Kategori: Bedas

Vilken härlig liten Beda-week-end vi har haft må jag lova. Efter att ha gluttat på Twilight-filmen är jag sugen på att läsa loss böckerna och har planerat att svänga förb bibblan i vildaste hast nån gång under nästa vecka.

-

Igår hade vi då det traditionella Potter-maratonet. 5 filmer ska plöjas igenom och diverse ben ska vaxas på samma gång. Filmerna rullade, skinny gick och la sig...filmerna fortsatte och Nattis&Jenniför snarkade som 2 sjöhästar i soffan. Sista filmen rullar och 3 tappra Bedas sitter i soffan som 3 instabila psykhusinterner när Skinny kmr ner för att gå till jobbet. Cas sitter och gungar fram och tillbaka, Froid stirrar rakt fram med tom blick och jag rullar ett leksakståg över soffan. Tur att Ron-Lover har förmågan att dra blicken till vackraste vackerhet för annars hade ögonen gett upp som en ekorre i en köttpaj. Tillslut fick vi iaf lubba upp och dunka huvvet i kudden och.....gå upp efter 5 timmar igen då Cas skulle kila till Subban och jobba. Och inget gott som inte har någo ont med sig...jag glömde såklart mitt busskort hemma hos Cas och fick åka på snuskig biljett hem. Känner mig som en liten tomte när jag åker med biljett...men tur att de finns!!

-

Efter att ha förfriskat fejjan lite, utan vidare resultat, fick jag skjuts med Olles extremfula mopedlastbil till bussen och begav mig in mot stan by bus. Väl framme träffade jag Tin, Mr Scarf och kusin Jonatan som annars bor långa vägar härifrån i Östhammar. Knasig kalasknutte med rucolaproblem och fluffiga fnissningar. Tyckte det va ytterst mysigt med en liten sammankomst även om Annie, a.k.a.BigNastril, fick sig ett par nävar. Bäst av allt måste ju vara de förslutna emballagen med absolut ingenting inuti. Skumt!

-

Nu e jag så jävla trött att jag kriverar i pannloben. Snark!
 
 
 
Kommentarer:

åh ja... så jävla vackert alltihop! det här va en dag o minnas på nåt vis!
75 blir svaret på mattefrågan idag!! 
Skrivet av Catrin den 11 juli, 2009 kl. 00:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: