lindilus.blogg.se

Samkönat partnervåld...fniss

Kategori: Livets lilla gång

Varje dag jag inte äter godis är en seger!

-

Idag va jag ledig från jobbet. Oerhört skönt i alla kakhål och på varje gräddhylla söder om väst. Och hur firar man inte det bättre än att åka in till kulturhuset och lyssna på en föreläsning om SAMKÖNAT PARTNERVÅLD???? Eeeeh ja... Min bedårande syster och hennes vänsicka (blandning av en blomma, svamp och en vän) Gottis, drog med mig mot mitt bättre vetande och jag satt där som en mumie med extra allt och lyssnade på diverse ordbajserier. Som tröst gick vi efteråt och joinade på Svullarsparvens café och insöp diverse drycker och allehanda. Det är bra med extra energi när man skurit upp halva pekfingret under kaffemaskinen på jobbet. Ganska mycket aj!!

-

Nu lagar Ricky korvstroganoff och jag måste smaka. Är jag rädd?? ... Inte då...me have got mage av stål. Blinkeblink!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: