lindilus.blogg.se

Mega bega string bikini

Kategori: Livets lilla gång

 Hola compadres! Idag har jag och syster vart i Farstas tätare terasser och införskaffat diverse förnödenheter inför våra resor. Tin åker imorn till Portugal så dom får ta och se upp där nere eller uppe beroende på hur man ser på det hela. Hur som helst så lyckades jag inhandla badkläder utan att bli deppig en endaste gång även fast jag såg en del fettveck som lekte hoppa hage på min mage. Langar bilderna här nere så att ni kan föreställa er mig i all min glans. Har dock målat om kulorna på den svarta delen med rosa nagellack för bättre anpassning till resten av livets ateraljer. Köpte även ett par mjukisar åt Buppis som nu myspyser i dom och gluttar på Shrek. Me are gonna join now. Bye bye then...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: