lindilus.blogg.se

Sim salabim balle!

Kategori: Bedas

Veckan har bestått av många intressanta inslag som fått näsvingarna att krulla sig i sommarvinden. Mor och jag har cyklat till Notholmen och ätit melon, finfolk har suttit på filt i Tanto och svullat och hejsat på Fritz och company, bedas feat. skinny har haft heldag vid Caszns pool och skapat kratrat i fettet med hjälp av vattenstrålarna. Ytterst intressanta happenings som idag eskalerade i en lugn filmkväll med Tracey-slingor och förseningar av pizza. Jag har vait duttig mus hela veckan och enbart ätit onyttigt igår då jag med hjärtans lust slukade mina oreos med hårtestar och alla tillbehör. "Nyttigheten" är en stor bidragande faktor till den deppighet som för tillfället förtär mina inre organiska lustar. Guds änglar kan väl komma och dansa hula hula för mig eller nåt. Det hade vart nåt att hänga i midsommarstången. Hur som helst...tack för skjutsen mamma. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: