lindilus.blogg.se

Tankar från fetanlagslandet

Kategori: Bedas

Målln!!! Det säger jag er att en mer godissugen kamrat än mig får ni fan leta efter. Trots att jag svullade som en fiskmås på midsommarafton hjälper inte det den minsta lilla gnutta när jag nu återgått till mitt "nyttiga" liv. Måste ändå få säga att jag är lite duttans i ögat ändå. Igår (på min namsdag hehe) fick jag ett paket Oreo's - kakor av Rickards snälla mor. OCH JAG FICK INTE ÄTA UPP DOM FÖR JAG ÄR ETT TJOCKT LITET BARN!!! Paketet ligger och smyger uppe i bokhyllan och bara väntar på att jag ska slita upp det och trycka in skiten i käften i fullaste fart. Det får dock vänta till nästa helg. Hoppas dom inte börja mögla....*host* jag äter ändå *host*.

Idag har vi vart nere på ällmoraängen och sparkat boll åt alla möjliga håll. Dock kom det annat finfolk just som vi hade som allra roligast. Då bestämde vi oss för att ta en tripp ner till trinntorp och bada. Dock va det bara jag, med min oklanderliga fysik och sykiska styrka, som vågade doppa mig i det iskalla och vindpinade hav som var nära att bli min död. Hehe, tillome kallare än poolen i Bulge if you know what I mean.


 

Svenska flicka dricka vodka!!! Eh psst lady, ladies..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: