lindilus.blogg.se

Åldersfilosofi

Kategori: Livets lilla gång

Sitter och surplar på den sketna blandningen med järn och c-vitamin som min mor har givit mig då hon finner min fejja alltför lik en urtvättad vante = blek och förjävla ful. Vet inte om det hjälper, men äckligt är det iaf så till den grad att facemusklerna rycker som babianer på heroin.

Fulheten i fejan kan ju oxå kanske bero på att jag börjar bli gammal och grå. Idag är det exakt 2 månader tills jag fyller 20. Detta betyder alltså 2 månader tills jag är 30 om 10 år och 2 månader tills jag utsätts för större risk att joina a-lagarna på bänken i centrum. Vilken värld vi lever i...slemmig, men mättande.

Idag va det jobb på G och det va väl samma tjaffs som vanligt. En pundare som hade allvarliga förföljelsemanier och skrek ut i luften och spillde pepsi va det enda lilla nöjet jag hade och då kanske ni förstår vilken rolighetsnivå dagen har bjudit på. Men imorn är det äntligen den dag vi alla så länge har saknat och drömt om: Våffeldagen!!!! Me like a lot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: