lindilus.blogg.se

Gratismode

Kategori: Livets lilla gång

Nu har jag hittat nåt kul att sysselsätta mig själv med i väntan på potatisgratängen som ska fylla mitt inre som botemedel mot den rådande hungern. Jag har registrerat mig på Gratismode.se där man samlar ihop poäng som man kan byta in mot presentkort på olika trendiga butiquer. Det kostar inte ett enda öre och det är inte sådär tråkigt och jobbigt att samla poäng som på alla andra sidor av samma art. Här får man små söta poäng bara genom att man t.ex. klickar runt lite på olika hemsidor eller registrerar sig lite här och var. Underhållande tycker jag iaf. Prova du oxå:
http://www.gratismode.se/?c=52733
 
 
 
 
Kommentarer:

hej,det stämmer-Gran Ganaria
Skrivet av pia den 29 mars, 2009 kl. 21:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: