lindilus.blogg.se

Livet i lådan

Kategori: Livets lilla gång

Hallå alla kolatoppar och lingonbroderier!



Är lite förvirrad på om det är träning ikväll eller icke. Har för mig att vi inte hade, men man kan fan aldrig vara säker när rummet lökar över av fukt och instängda sjukdomssvettningar. Ricky ligger som en skollad skalbagge och halvt dör i nån malaria-liknande sjukdom. Packars piten!

Annars lever livet som vanligt och morgondagen bjuder på en uppstigning runt klockan 05.00 och en mysig dag på Pressbyrån. En bulle till kaffet?
 
 
Kommentarer:

OM JAG SÄGER EN KAFFE DÅ VILL JAG VÄLL INTE HA EN BULLE ELLER????????????????????????????? OCH JAG VILL INTE HA 2 DRICKOR, SER DET UT SOM JAG HAR TVÅ MUNNAR ELLER?????????????????? VA FAN,SLUTA TJATA PÅ MIG VAROR SOM JAG INTE VILL HA!!!
Skrivet av Catrin den 17 mars, 2009 kl. 12:15 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: