lindilus.blogg.se

Ris och ros...eller?

Kategori: Livets lilla gång

Sådärja, klappat och klart som de brukar säga nere i bulgarien!

_

Träningen va kanske inte den roligaste vi haft då ansamlingen inte va på topp och därav inte humöret hos vissa heller. Men en fet smäll på halsen (jag tror jag brutit ett blodkärl, fniss) och en kronisk dödande styrka gjorde susen i såsen och jag hade tillome styrka kavr att fixa påskriset när jag kom hem. Dock har jag fått konkurrans av Rickards mor som oxå kraffsat ihop ett litet ris och trängt in i stugans lilla hörn. Men slår det mitt välplanerade hammarby-trubute-ris??? Njae...håller nog på mig själv this time.

_

AAaa fast nää...nu ska jag sova brallorna av mig. Hörs imorgon om alla tänder sitter rätt i käften. Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: