lindilus.blogg.se

Vem där?

Kategori: Livets lilla gång

Jag luktar äckligt...och så va det med den saken! Duscha frågetecken...ja varför inte.

Idag hade jag trevlans Benny-besök på jobbet och mynt flög all världens väg. Så skönt att bli av med det äckliga päckliga småskramset. ALLA betalar med mynt dessa dagar. How come?

Hur som haver sitter jag åter i min systers residens i Farsta och underhåller fågeln efter bästa förmåga. Rätt ensamt och dystert må jag säga även fast Penki gnisslar som en felmonterad torktumlare.

Men snart smäller det.. det är Vem där på G!!
 
 
 
Kommentarer:


auuuuh penky.. kan tanka mig att han berattar nabben ur led nar du e dar... hahahahahah... e du bjuden pa klackelsedagsfesten an da?????/ 
Skrivet av tin den 06 mars, 2009 kl. 09:38 #
 

auuuuh penky.. kan tanka mig att han berattar nabben ur led nar du e dar... hahahahahah... e du bjuden pa klackelsedagsfesten an da?????/ 
 

eh... e inte 12 + 1 = 13??? jag tryckte in d o dom ba.. du misslyckades med att svara pa mattefragan... hahaha cp!! 
Skrivet av tin den 06 mars, 2009 kl. 09:39 #
 

Klart jag e bjuden... jag hängde upp kolven extra fint så nu är jag hedersgäst. ;)
 Skrivet av Linda den 07 mars,
2009 kl. 17:22 #
 

hahhaha auuuh penky.. kan aldrig motsta en kolv...! 
Skrivet av catrin den 08 mars, 2009 kl. 05:57 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: