lindilus.blogg.se

Grattis alla fötter!

Kategori: Livets lilla gång

God afton i lunden, både liten och stor.

_

Igår mötte jag de små kottarna Homis och Marcus för inhandlande av biljetter till deras hattprydda skiva. Jag tyckte mig även skymta Lucus nånstans i vimlet av students. Hur som haver har jag lagt ut 100 kronor till följande fiskmåsar: Caszndjuret, Kinky Kinny, Vart fan e Anna, Lill-Nippe och Sänhoe. Skriver detta här som en påminnelse både för mig själv och för övrigt finfolk. Så va det med den saken.

_

Idag har jag kunnat konstatera att golvet inte alls är fyllt med blommor och väldoftande småbullar. Hela livet är väl mest som ett stort djurplågeri??? Inte precis hela tiden, men nästan för det mesta....iaf i nåt litet hörn. Men för att försöka lätta upp stämningen har nån hittat på att just idag är det Fotens dag. Så se nu till att ni alla tar ett stadigt grepp i första bästa fot ni hittar och massera loss.



Lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: