lindilus.blogg.se

Kreacher <3

Kategori: Livets lilla gång

Det är alltid lika dystert när man läst ut alla 7 böckerna och sitter och snörvlar som en 5-åring utan lördagsgodis. Jag bölade som en liten bortsprungen yllevante idag när jag läste min absoluta favorit ever: .....och i spetsen för dem kom Krake med Regulus Black medaljong hoppande på bröstet. Hans kväkande oxgroderöst hördes till och med över allt oväsen där inne. - "Kämpa! Kämpa! Kämpa för min herre, husalfernas försvarare! Bekämpa Mörkrets herre, i den modige Regulus namn! Kämpa!" JAG FÖRGRÅTER I ÖGONHÅLANS ALLA HÖRN... LIKA VACKERT SOM EN NYGRÄDDAT KLADDKAKA!
 

Nu bär det av till Torvalla som så många ggr förr. Tejpen är nerpackad och skorna luktar mer spya och mögel än någonsin förr. Jag stöttar barnen i Cheer Elite...Vill du vara med?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: